Idag är vi spridda!

Morgonen började tidigt för vissa. Jamie skulle på hockeyträning så Stisse, Nikki och Jamie var uppe vid 06 för att äta frukost. Jamie ville att hans pappa skulle ta honom på hockeyn idag och som tur var gick det att uppfylla! 
Själv fick jag en välbehövd sovmorgon! Jag sov ända till 09! Stella med för den delen! Hon är en sån tröttmössa! Hon somnade 18.45 igår kväll och sov ända till 09!
Efter Jamie hade varit på hockeyn ringde han och frågade om han fick åka och fiska med sin pappa vilket givetvis var okej! Stisse och Stella åkte till farfar Bosse och fikade lite medan jag och Nikki stannade hemma. Nikki är lite piggare idag men det är onödigt att hon tar ut sej när hon inte är 100 än. 

När Nikki la sej för att sova middag tänkte jag sova en stund jag med. Jag vaknade nämligen med lite huvudvärk. Jag låg och snurrade en stund tills jag insåg att jag inte skulle somna. Massor av bra tankar och ideér flög genom huvudet! Jag har kommit på vad det blir för barnkalas för Jamie i år! Jag har självklart lyssnat på Jamies önskan om pyjamasparty.. Men det blir inte ett vanligt pyjamasparty... Håller planerna lite hemliga ett tag. Roligt kommer det att bli iaf! Tjohoo!

Nu kommer Jamie!

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0