Jag tänker inte skriva något om valet...

För det kan ni läsa om överallt.
Igår var vi ute och plockade svamp. Det var jätte mysigt! Varken jag eller Stisse är några svampplockare men gud va bra det gick! Vi hittade massor och tjejerna var sååå duktiga! I två timmar gick vi runt i skogen och ingen av dom gnällde en endaste gång! Världens bästa tjejer!

I dag kommer Jamie hem från sin pappa! Äntligen! Vi har längtat!
Med sej har han halsfluss, svinkoppor och blod i urinen. Mindre roligt... Inte roligt alls faktiskt! 
Jag lär inte vara så poppis på jobbet efter den här perioden. Först två veckors föräldraledighet för att skola in tjejerna, sen vab för stackars Jamie som har ådragit sej hela sjukdomsregistret. Jag vågar knappt tänka på hur det blir med tjejerna och alla förskolebakterier!
Vi ska äta så mkt grönsaker att inte en enda bakterie vågar bita oss! Tror ni att det fungerar? ...Tveksam...
Nu har jag inte tid längre! Dags att väcka Stella!

Kram T


Kommentarer
Postat av: Sofie Ekberg

Men usch stackar Jamie! Du får krama honom från mig och säga att han ska krya på sig! Familjen första allt annat i andrahand, så tänk inte på jobbet vi kommer klara oss :).

2010-09-20 @ 18:59:15

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0