Ögoninflamation

Ja, Nikki har ögininflamation. Förskolan ringde till jobbet igår em för att hon var hängig och det var bara att gå å hämta. Jag tyckte att hon var piggare i förmiddags men ögonen började kladda först efter hon sovit middag.
Det har gått på fsk. i typ en vecka så det var kanske inte så oväntat.
Jag har börjat "acceptera" läget. Det kommer att bli en del vab nu när terminen precis börjat. Jag har tre barn och det är så här det ser ut för i princip alla andra småbarnsföräldrar. En klok kvinna sa till mej " Alla småbarnsföräldrar har ständigt dåligt samvete, antingen för sina barn eller sina kollegor."
Det suger. Men det kommer inte att vara så här i all evighet, det är en övergångsperiod.
Nu ska jag natta mina barn som är uppe på övertid. Sen ska jag och min syster äta kakor med mjölk och titta på något mysigt på tv!


Ta hand om er!
Kram


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vilka gulliga och värmande ord från världens bästa Svärdotter!! Snygg är hon också:)Världens

bästa mamma till 3 superfina barnbarn är hon också!

Massor med kramar till dig Tina från Mia och leffe

2010-09-30 @ 15:18:35

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0