Tjingeling!

Lämningen gick toppen idag med! Man kan avläsa osäkerhet i Nikkis ögon precis när vi säger hejdå, men det kommer inga tårar och fröknarna säger att det går bra under dagen. Idag trodde jag att vi skulle hämta 13.30 men eftersom jag har minne som en guldfisk nu för tiden, ringde jag för att dubbelkolla. 14.30 var det! Då var vi hemma hos Therese och det betöd att vi kunde mysa med henne och hennes goa ungar en hel timme extra! När vi sen skulle åka för att hämta brudarna bestämde vi att Therese skulle komma hem till oss så att alla barnen fick leka en stund! När vi kom till förksolan satt dom och målade. Vilket är bland det bästa dom vet! Vi märker att tjejerna tycker att det är roilgt på förskolan och det känns sååå skönt! Det gör ju att det kommer att kännas lättare att gå till jobbet! Straxt efter att vi kom hem dök Therese, Adris och Thea upp! Stella vart jätte glad att se Adrian som var lite blygis till en början. Men sen lektes det för fullt! Med alla leksaker! Nikki var överförtjust! Adrian är en kille i hennes smak! Lika barn leka bäst! =D
Det var jätte mysigt att ha er här Therese! Vi måste spika minst varannan helg nu när jag har börjat jobba! Visst!?!

Nä nu ska jag mysa ner mej i soffan med en kopp te!

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0