Trött...

När Jamie kom hem vart han besviken över att han inte följt med till Bosse... Stisse och Stella hade inte kommit hem ännu och Jamie påstod att han inte hade förstått att dom skulle vara kvar så länge. Men men, straxt efter den besvikelsen kom dom iaf hem och då glömdes det bort på studs.  Jamie berättade att dom hade fått en gädda vilket han var väldigt stolt över. Men påpekade att det bara var EN ENDA... Han är inne i en period där inget riktigt är tillräckligt. Ena stunden är han nöjd och till och med överlycklig för att i nästa stund vara missnöjd över det val han gjort eller det han fått. Som idag när han själv valde att åka med sin pappa väl medveten om att han skulle missa besöket hos farfar Bosse. Vi har pratat en del om att han faktiskt inte kan vara med på allt. I och med att han bor varannan vecka är det omöjligt. Vi planerar självklart in de större händelserna på dagar då han är hemma och vi har sagt  att hans pappa säkert gör samma sak. Vilket innebär att han får vara med på dom roligaste och viktigaste  sakerna vart han än befinner sej. Men vi slutar ju inte leva. Det fungerar inte. Tids nog förstår han nog. Men för tillfället är det inte helt lätt för honom. Gullungen!

Stisse och Jamie gjorde lite läsläxa uppe i Jamies säng idag. Innan han skulle sova. Det är inte den ultimata tiden för läxläsning, jag vet. Men det vart gjort iaf. Han blir bättre och bättre! Han är en kämpe.


Tack Liza för den fina komplimangen! Glad att du gillar att läsa min blogg! Jag håller helt och hållet med dej ang barnen och Stisse! Dom är fina!


Trots att jag fick sovmorgon och bara har tagit det lugnt idag så känner jag mej trött.
Jag ska titta på en film nu och dricka en kopp te.
Förlåt Therese... Jag orkade inte med en utgång idag... Vi får planera in det snart!


Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0