Bullbak är inte helt ofarligt!


Syns kanske inte så bra men....


så här ser jag ut!

Rubriken är missvisande. Det är inte bakningens fel att jag har en bläcka såklart.
Jamie och Stisse körde lite bandy innomhus och jag skulle passera. På skoj sparkar jag iväg bollen och Stisse skulle skoja tillbaka och trycker bandyklubban över min bröstkorg så att jag är tvungen att backa medan han ser så tuff ut som han bara kan. Jag stöter emot soffan och tappar balansen. Jag får tag i klubban i farten och i och med att jag faller bakåt böjer sig den lilla skitklubban sig som ett U. Stisse tappar taget på ena sidan och den far emot mig som en slangbella, rätt upp i mitt ansikte. Ja, det blev en tjusig blåtira. Jag brukar inte vara så känslig men när jag såg mig själv i spegeln blev jag yr och illamående. Efter jag hade samlat mig lite satte vi iaf gång med baket. Hela familjen var med och det var riktigt mysigt!


Tripp...


Trapp...


Trull!


Från det ena till det andra...
Sen hände något roligt! Det plingade på dörren och jag antog att det var Jamies kompis igen och gick och öppnade. Men där stod tre glada tjejer! Jag fattade inget!! Frågade lite förvånat om dom ville ha bullar. Men näe, dom ville ha med mig på en tjejkväll! Goa Sandra, Linda och Sofia!!!! Jag vart så himla förvånad och så himla glad!!! Tusen tack för ikväll tjejer!



Glad att jag hade hunnit kliva ur dom rosa mjukisarna och duscha innan dom kom!
 För det var bara att hoppa i skorna och gå med!
Åter igen, TUSEN TACK FÖR IKVÄLL!!!


Nu ska jag gå å lägga mig!
I morgon är det kalas!!


Kram T






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0