HURRA, HURRA, HURRAAAA!


Grattis Estelle på din 3-års dag!


Vissa är piggare än andra denna stora dag...



Stella började morgonen med att stortjuta när vi gick in och sjöng för henne... Hon vart rörd helt enkelt. Eller?
Hon vägrade titta på oss. Hon vägrade titta på sina paket. Hon vägrade blåsa ut ljusen...
Detta blir en bra dag tänkte jag. Fantastisk.
Men efter en stund släppte det... Vi fick upp henne ur sängen och när hon fick syn på klänningen som farmor hade skickat med mjuknade hon. Den var ju väldigt fin i hennes små prinsessögon!  
Sen åt hon lite glass och öppnade glatt sina paket!
Men det finns ett litet mysterium. Ett paket är spårlöst borta... Har jag gömt det och glömt bort var eller har jag glömt det någonstans på vägen hem???
Jag längtar tills att mitt minne är som det brukar vara! Jag får helt enkelt leta under dagen...


 Jag tänkte låta bli men jag kunde inte...
Här är Stella innan hon har blivit på bättre humör. UNDERBARA UNGE!


Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0