JAAAA! Snutten är tillbaka!!!!!!!

Stella hittade den själv, i en barbapappa-väska! Av en slump började hon gräva i väskan och fiskade upp den underbara, fina, goa snutten som känns så där alldeless RÄTT!
Det var ett tag sen jag uppdaterade och jag har fått en del hintar om att det dröjer för länge mellan inläggen. Ja, jag vet... Man måste ju vara sugen på att skriva! Men när jag väl loggade in flyger fingrarna över tangenterna! =)
Vi har haft en härlig påsk. Vädret har varit ljuvligt! Först nu inser jag hur mycket vi har saknat solens härliga strålar och ljuset! Vintern har varit jävligt lång. Ursäkta språket. Kanske känts värre pga att ryggen pajjade och att barnen varit sjuka HEEELA hösten och vintern. Men nu är våren här och vi njuter i fulla drag!

I helgen var vi på 2 kalas. Först hos stora Alva som fyllde 10!! Helt sjukt! Stora tjejen!
Vi kelade med kattungarna när vi var där. Barnen var överförtjusta! men vem blir inte det när man ser dom söta ulltussarna! Tyvärr har vi en del allergi i släkten så det får räcka med Molly.
Sen var vi hos Linda och alla hennes fina ungar! Alla 3 hade fyllt år nyligen så vi firade alla på en och samma dag. Supersmidigt!
Solen sken och vi satt ute och fikade och barnen lekte som galningar i flera timmar! Linda imponerade med sin hemmagjorde tårta som var lika fin som god!


Hör kommer lite bilder!


En eftermiddag på gården!


Nicole i sin älskade fleece!


Fina fina!










Alla ska få en puss!




En dag i skogen!










Skutt!


Hopp!


Vem kastar längst?


Promenadpinne som pappa har!


Gullisar!



Höga knän ska det vara!






Jump!



Bäst att hålla i sig!



Wieee!




Utstyrslarna speglar deras personligheter ganska bra =P


Jamie och jag
(och ett väldigt stökigt kök)


Fina håret!


Höööögt upp!


Fina Leo!


Lindas tjusiga tårta!


Lyckades få med SötaSanna på en ynka bild!


Tårtkö!


Spralliga Nova!


Glass i stora lass!





Nova gillar glass!




Fina tjejer i solen!




Jojje agerar lekfabror!


Stella vart förtjust....









Hoppas att du får en trevlig morgonfika Linda! =)



Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0