Middag hos svärfar!

Trevlig och god middag har intagits hos kära svärfar och Ingela! Å va vi gillar att vara där! Det säger vi alltid i bilen när vi är på väg hem. Synd att vi inte ses oftare... Men nu dröjer det inte länge innan nästa gång. Dom kommer ju och firar Bellie!

Stellas önskan om en cykel kommer att slå in. Dock önskar hon sig innerligt en RÖD cykel... Det blir ingen röd... Det blir en som är rosa och lila... *håller tummarna för att hon inte skriker rakt ut när hon ser den* Eller hon får gärna skrika ett glädjetjut såklart! Det är svårt det där. Hon är ju bara 3 år. 3 år och fortfarande ganska inpulsstyrd. I det långa loppet vet jag att färgen inte spelar någon roll. Men självklart önskar jag ju att hon ler och tindrar med ögonen hela födelsedagen rakt igenom! Hur det än blir är hon vår stora, fina tjej. 3 år... Känns konstigt. Var tar tiden vägen???

Nicole busade allt va hon kunde hemma hos farfar och Ingela. Hon smet i väg och hittade på hyss hela tiden. Öppnade lådor och skåp och rotade i smyg. När hon vart påkommen skrattade hon ett dovt, halvelakt skratt och var väldigt nöjd med vad hon åstakommit. Devil in disguise! Men ack så sööööt!

Jamie är väldigt lugn och harmonisk för tillfället. Allt flyter på. Skönt. Min älskade unge!

Nu är det dags att sova!
Natti!



Kram T


Ps. Stisse... Jag älskar dig!!!! Ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0