Pics!


Fina faster Fia var på besök. Då bakade barnen chokladbollar!


Jamie har kommit på bästa knepet när det gäller jobbiga syrror.
Knyt fast dom!


Pyssel!


Stellas verk!


Stella förbereder tacomiddag!


Tokiga ungar!


Kärleksfulla ungar!


Tacohatt?


Snygga brudar!


Tveklöst världens snyggaste, bästa och finaste son!


Jag vart ganska....


överraskad kan man väl säga...


Å det var två som vart ganska nöjda kan man oxå säga!


Om jag gav igen? Klart jag gjorde!


Men jag var chanslös!


Jag fick över Jamie på min sida! Nu ska Stisse fååå!


Han ska mulas!!!


Det var en ganska jämn kamp om jag får säga det själv...



Men näe...


Vi förlorade...


Middag med dom fina!


Bio med dom underbara!



Snygging!


=)


Jobbar lite!


Nicole har ärvt lite av mig iaf =)

 
Sin tåmotorik!


Vackra blommor!


Tack goa Therese!


Mina fina tre!


Med Jamie som fotograf!


Det ska börjas i tid! Här kikar flickorna på byggarbetare!


Två nöjda tjejer har rotat i både mammas och pappas garderob!



Bättre sent än aldrig eller vad säger man?



Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0