Alla hjärtans dag...

Det mest romantiska so far var nog när jag torkade mej med toapapper med små kärleksdikter på... ;P
Tur att vi är bra på att ge varandra kärlek och uppskattning varje dag! Planen att inhandla kärlekspresenter ställdes in när Stella tog feber rekord. Tempen passerade 41... Fasen va läskigt! Stisse for hem som en skjuten ur en kanon medan jag ringde VC och skitguiden som svarade mej att det var ingen fara. Hur kan det inte vara någon fara?!?!?! Vi skulle bara kyla ner rummet, ge lite mer Alvedon och Ipren, ge kallt att dricka och avvakta och se att tempen sjönk. Det gjorde den ju efter ett tag men hon var vit som ett lakan och skakade i hela kroppen! Sjuukt obehagligt! 
Vi fick en kvällstid på VC och gjorde nytt halsprov för att Stella hade fått prickar i halsen, vilket hon inte hade i lördags när vi var inne och kollade. Men strep provet var fortfaranade negativt. Åter igen, det är bara att vänta ut det...

Nu ska jag koka en kopp te, krypa ner i soffan med älskade Stisse och hålla tummarna att natten blir lugn och att flickorna vaknar lite piggare i morgon!


Jag älskar er mina fina tre! Alla dagar i veckan, året om!




Kram T




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0