Jag har funderat..

Jag kommer att fortstsätta att skriva. Oftare eller mer sällan, I dont know... Men jag känner mig själv, jag skulle inte skriva om jag inte var i rätt sinnestämning. Så får det bli. Jag vill inte att bloggen ska innehålla ett stort hål. Ett glapp i tiden. Det är inte så verkligheten ser ut. Man fortsätter ju leva trots att man befinner sig i en svacka. Det jag publicerar här är det ytliga men ändå personliga. Det intima personliga behåller vi för dom det berör. Familjen. 

Några bilder från de senaste dagarna


Finisar!
Vi var på väg till Linda här.
Jag kom ihåg att ta med mig kameran men inte att ta några bilder =(


Pippi skäller på mig för att jag stulit hennes skor.  =)


Mys i gamla sängen (som numera är en klädinsamling).

 
Dett är en stor dag för Nikki! FLÄTOR!!!
Min stora, fina, lilla tjej!






Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0