Lilla Nikki...

Nu i eftermiddags vart hon inspirerad av Madicken och Lisabeth och petade helt sonika upp en pärla i näsan... Faan..
Vi fick inte ut den så det blev en tripp till akuten för henne och Stisse. Vi borde ha företräde i kön så ofta som vi är där! Det känns som om allt händer oss för tillfället. Vi har snart gått igenom hela registret av åkommor och annan skit!
Fick precis ett samtal av Stisse som inte var så uppåt. Dom har försökt på alla sätt och vis utan att få ut den. Stackars lilla Nicole var helt förtvivlad. Han sa att i värsta fall skulle hon behöva sövas. Det känns helt sjukt! FÖR EN PÄRLA I NÄSAN! Hon lyckas med allt den lilla busen. Jag tycker inte att jag är mindre upmärksam nu än jag var för två veckor sen men hon lyckas iaf. Först tagga hemmet med en tuschpenna och nu en pärla i näsan. Finns det ett tillfälle att busa är hon inte sen att ta det tillfället i akt!  


Kram T


Kommentarer
Postat av: Anonym

tänker på er håll modet uppe blir bättre snart

2011-02-22 @ 12:14:06

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0