Lördagsmorgon...

Jag trodde helt klart att flickorna skulle sova länge idag då dom somnade så sent igår... Dom vaknade kl.7!
Men det gjorde inget. Jag gick och la mej tidigt igår så jag är pigg! Stefan ska få sig en välbehövd sovmorgon! Idag har vi en dejt med Linda som önskar sig lite vattkoppor till sina barn. klart vi bjuder! Hon skulle egentligen komma hit men jag skulle hellre vilja åka hem till henne. Vi har ju inte varit utanför dörrarna på jag vet inte hur länge så det vore nice med ett miljöombyte... Undrar om hon går med på det..? Jag får helt enkelt ringa och kolla....

Vi hörs sen!
Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0