Tillbaka!

Minns inte hur länge sen jag gjorde ett inlägg eller vad jag skrev då. Men här är jag! 
Veckan har varit både fantastisk och jobbig på många vis. Jamie har/haft halsfluss. Därför blev tyvärr operationen inställd. Han som laddat så länge! Så himla synd... När han väl fått antibiotika och tagit det i två dagar fick vi veta att han fick för liten dos och fick börja om och då dessutom med en ny sort. Läkaren sa att vi var tvugna att räkna dagarna från början och var därför inte smittfri för ens om ytterligare 3 dagar. MEN vi har haft väldigt mysigt här på dagarna, han och jag! Vi har kört "finns i sjön" en miljon gånger, minst! En och annan vända "Kalaha" har det blivit också. Vi hade en "biodag" och tittade på alla Harry Potter filmerna på raken och åt popcorn mitt i veckan, mitt på dagen! Supermorsan! Eller? Haha!
Nikki var sjuk hela förra veckan. Öroninflamation. Massa feber och ledsna nätter. Men nu är det över, äntligen! Stella är helt oväntat den som har störst motståndskraft nu för tiden!

Barnen leker så himla bra med varandra just nu. Alla tre! Kurragömma! Nikki förstår väl inte riktigt grejen men hon är med på ett hörn hon me. Om inte annat, för att skvallra på gömställena! =)

Här kommer lite bilder från den senaste tiden!


Sjukis!


Väntar på att bli hittad =)


Gömmer sig, för varandra!!


Stellas nya skämt, låtsas gråta som en bebis.


Funny face!

Nikki har hittat bästa gömstället! =D


Vi hade strömavbrott en kväll. Stefan var på träning och Jamie ville inte ligga själv i sin säng när det vart så mörkt och tyst. Självklart fick han komma upp! (Behöver jag tillägga att jag var lika mörkis som honom? ;P)


Lite mera "finns i sjön" och massa myyyys!



När Stisse kom hem var strömmen tillbaka. Han gjorde till Jamies stora förtjusning äggmackor!
När det var dax för nattis kände sig Jamie fortfarande lite mörkis så han fick krypa ner i vår säng. 
Det var en kille som var ganska nöjd med tillvaron då kan jag säga! =D


Den här bilden är från i morse. Kidsen kikar på snökaoset utanför vårt fönster. En långtradare hade kört fast och alla grannarna skottade som galningar!



Jamie bakade lite scones till mellis! Lika gott som onyttigt!
Ammm!


Trevlig helg!
Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0