Vi väntar..

På att Nikki ska vakna... Efter det drar vi! Vi ska ju till Linda! Stella har tjatat hela morgonen -Mamma, jag vill åka till din kompis nu! -Snälla mamma, kan vi inte åka till Linda nu? -Linda väntar på oss, kan vi åka till henne? Osv... Snart, snart ska vi åka. Det ska bli roligt. Vi har som sagt knappt varit utanför dörren på jag vet inte hur länge så det ska bli skönt att komma hemifrån lite.

Jag funderar på att pausa bloggen. Inte ta bort den såklart. Bara pausa. Sen en ganska lång tid tillbaka är inte livet helt lätt och jag är rädd att tappa fokus på VARFÖR jag skriver.
Bloggens första, största och absolut viktigaste syfte är ju att barnen en dag ska kunna läsa den, minnas och skratta åt alla tokiga upptåg. Att barnen, genom det skrivna ordet ska kunna få en glimt av vår vardag som den såg ut när dom var små och förhopningsvis kunna se den stora glädje dom, våra fina tre har gett oss....
Det andra syftet är att uppdatera våra vänner och släktingar som inte bor så nära eller som vi av andra anledningar inte kan träffa så ofta... 
Sen är det självklart roligt att både kända och okända tittar in! 
Hur som helst. Jag ska fundera lite...

På återseende!
Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0