Bilduppdat.


Bella!


Fina Mollanbollan!


No7


Världens bästa, finaste Jamie har pucken på den här bilden.


Min fina unge!


Heja Jamie!


Tjejerna har börjat på ny fsk.


Stisse är lycklig. Äntligen har han fått någon att gilla google earth! 


Vips! Så har flickorna fixat en egen bio!


Nya sängen!


Idag. Nikki är sjukis med 40 graders feber...


Frippan är inte att leka med!



Med lite Ipren är man lite piggare!


Till och med lite busig!


I just love it!


Inte så mkt bilder trots att det var så länge sedan jag uppdaterade. Fortfarande sjukskriven och mår inge vidare. Går hos sjukgymnast 3 dagar i veckan. Där får jag akupuktur bla. Känns lite hockus pokus men det kanske fungerar! Jag hoppas!
Jag måste berätta något! Igår kom Stisse hem med en rolig och fin present till mej! Han hade ipulsivt svängt in på coopen på väg hem från jobbet och köpt allt mitt favoritgodis, chips, popcorn och en jätte fin orkideé! Godiset hade han lindat in i en påse och skrivit "OJ VA JAG ÄLSKAR DEJ!" på... Spontant, fint och kärleksfullt! Tack fina, fina älskling! Jag älskar dej!


Ha en fin dag!
Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0