Fan va jag e bra!

Jag har sålt möbler! På ett par timmar fick jag iväg 2 sängar och en hylla! Till underpris om man frågar Stisse. Han har rätt i det oxå. Men eftersom jag ville bli av med sakerna snabbt för att få in nya, må så vara! 
Nya saker är något som nästan alltid får mej på gott humör och det behövs just nu.
Förbaskat ont i ryggen. Ryggen och nacken närmare bestämt.
Det är inte helt lätt att acceptera att man gått från 28 till 82 över en natt...

Redan i morgon kommer Jamie hem! Jag måste blivit bönhörd! Som jag har saknat honom!
Lyxvecka igen!
(En sån sak gör mej oxå på gott humör!)

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0