Gott nytt år!!!

I går kväll var det lugnt. Vi åt en trerätters, fantastisk middag och drack bubbel! Stella tyckte att bubblorna i mitt glas var vackra! Hon drack juice och låtsades att det var champagne! Nikki åt sjukt mkt mat! Vem gjorde inte det förresten?!?!
Flickorna sov vid 20 och märkte inte av några raketer alls! 
Jag och Stisse stod på ballkongen på 12-slaget och såg varandra djupt in i ögonen och bedyrade vår kärlek till vanrandra. Sen gick vi och la oss =) 
Tro det eller ej men är jag är så himla nöjd med kvällen! Vi hade supermysigt!
Det enda som fattades var Jamie. Men han kommer hem idag igen!

Hoppas ni alla är nöjda med er nyårsafton, vad ni än tog er för!
Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0