Kära gud, låt mig bli ekonomiskt oberoende... Eller lite rik(are) iaf!


En vacket kakfat!
Jag har letat efter ett med tre våningar men hittar inget som faller mej i smaken...


En fiiin ostkupa!

BLOMSTER Lykta  Diameter: 21 cm Höjd: 32 cm
Fin ljushållare från Ikea! I love it!
Den här ska jag köpa 2 av!!

BLOMSTER Ljushållare set om 3
Vi tänder alltid ljus till frukosten och dessa skulle passa bra till det ändamålet!


LEKSVIK Skrivbord svart Bredd: 79 cm Djup: 50 cm Höjd: 74 cm
Trånar fortfarande efter denna!
Såssnipa Bellini
En bild säger mer än tusen ord!



Sockerskål Bellini
Sockerskål från Bellini

Bouleskål Bellini
Fin!

Kakfat
HÄR ÄR DET JU! Kakfatet to die for!
Tror att jag hittat en ny favvosida!
www.lantlivsindyll.se



Glasburk
!!!


Glasvas Lumiere
Kärlek!









Trevlig helg alla!
Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0