Nackspärr på det...

Herre gud, jag är värre än värsta pensionären!

Idag saknar jag Jamie. MASSOR! Vi har en liten suprise för honom när han kommer hem! Tjoho!!!

Idag sov Stella första natten utan blöja! Så himla duktig! Hon har varit torr både dag och natt länge men vi har lixom inte tagit steget. För ens nu!

Plusgrader ute har jag hört. Ska det bli blask nu? Hellre snö och kallt än blask tycker jag!

Jag är på jakt...
Efter en gammal, ganska stor och bastant byrå. Färg spelar ingen roll.
Sen letar jag efter en karmstol. Färg spelar ingen roll där heller. Nyckelordet är gammalt.
Blocket går varm här hemma! 
Har ni något ni vill bli av med? Maila mej: [email protected]

Kram T


Kommentarer
Postat av: Stisse

mm maila Tina! hon tar emot allt, hämtar gör jag....överallt inrikes mellan Jönköping och Gävle. Finns inga hinder! Gotland går oxå bra för dit går ju färja...

Puss hjärtat!

2011-01-12 @ 00:14:24
URL: http://minafinatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0