Nikki vill inte sova längre...

Hon ligger i sin säng, sjunger och ropar -MAMMA! HOHO!?!
Hon går och lägger sej kl.19 som vanligt men vill gärna sova till 8.30 och skippa middagsluren. Stor tjej redan? Näe, inte vid 1,5 års ålder väl? Jag ska börja ställa klockan på 07. Då borde hon vilja sova en stund mitt på dagen. Tror hon mår bra utav det. Men det är svårt när man själv är trött på mornarna..

Snart kommer Stisse hem med våran och Stella och Nikkis nya sängar!
Stella och Nikki ska få en våningsäng. Eller nästan. En KURA från Ikea. Det är en halv våningsäng kan man säga. Stella är så stolt. Hon ska bli stor tjej och sova på överslafen! Vi får se hur det går! =)

Jamie kom ju hem en sväng igår! På eftermiddagen åkte vi till Mia och Leffe på tacokväll! Det var sjukt gott och väldigt trevligt! Sen åkte vi hem, nattade flickorna och tittade på Fångarna på fortet med bra Jamie! Hur mysigt som helst!
Gulliga, gulliga Jamie! Han vart lycklig över sitt "nya rum"!
Han har fått en ny hylla, nya sängkläder, nya gardiner och några nya lampor. Det ser nästan ut som et tonårsrum där inne! Snart får vi hem hans ny garderob och nytt skrivbord oxå! Sen ska han få en ny säng, en liten soffa och en större tv! Men allt kan ju inte ske på en gång!
Stefan jobbar som en dåre här hemma. Bär, skruvar och fixar! Men jag tror att han gillar det nya han med!
 Ganska nyss åkte Jamie till sin pappa igen. Det var så mysigt att ha honom hemma en stund! Lyxigt!

Nu har Nikki somnat oxå!
Då ska jag passa på att vila lite!

Kram T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0