Ont i magen...

Japp, jag har haft ont i magen nästan hela dagen. Tror att det beror på smärtisarna jag äter... Blä!

Idag kom min mormor och hennes pojkvän förbi. Jag hade plockat fram lite info om Bali på datorn åt dom. Goa människor! Barnen ÄLSKAR dom! Framför allt Benke faktiskt. Han är som ett stort barn! Flickorna och Benke lekte med dockskåpet medan omtänksamma mormor dukade fikat så att jag skulle slippa röra mej i onödan.
När vi fikade berättade Stella hur stor hon har blivit den senaste tiden, att hon snart börjar på sin nya fsk. och att dom har en liten toalett där som hon kan gå på själv! Vi andra fick inte så mkt utrymme i samtalet idag men det var trevligt ändå! 

På eftermiddagen kom Mia och Leffe. Dom var på Ikea här om dagen och eftersom att jag inte kan åka dit själv , hade jag skickat med dom en liten beställning! Så nu är hyllan ovanför tvn är nu utbytt! ÄNTLIGEN! Den vi velat ha, har varit slut när vi varit där. Sen fick jag hem ett gäng tavellister som ska upp här och där. Plastad froté eller vad det heter. Till Stellas säng. Å en sak till! Som jag inte hade skrivit på listan...
Jag fick en för tidig födelsedagspresent!! Eller två för att vara exakt!

ÅRSTID Vägglampa vit Djup: 38 cm Skärmdiameter: 16 cm Sladdlängd: 2.5 m
Sänglampor!
I love them! Precis dom jag ville ha! Jag vart så himla glad! Jag har suktat efter dom ganska länge men det har inte blivit av att jag köpt dom... TACK MIA OCH LEFFE!

Sen har jag lite roliga idéer när det gäller Jamies rum...
Men mer om det sen! När det är mer på G eller nästan klart!
Jag tror att han blir glad! Ska bara få in Stisse på samma spår. Eller vi är på samma spår men när han får tid över ska han få jobba lite =)

Vi ska göra om ganska mkt här hemma (igen)...
Stefan vissnar väl på allt mitt hitte på snart! Jag köper och pekar och sen är det han som får jobba. Stackarn!
Står du ut med mej älskling? Jooo, det tror jag att du gör.. Jag som e så gullig?

Förresten! Bilderna kommer snart. Dom ligger fortfarande kvar på kameran och jag kan inte sitta längre så det får bli en annan gång!

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0