Skönt att komma hemifrån lite!

Japp! Nicole hade 40,3 i feber idag och Stella mår... hm.. jag kan inte sätta fingret på vad det är riktigt. Tempen ligger på 37,7 ungefär och hon är grinig och små ledsen till och från hela tiden... Magen som spökar igen kanske?

Efter en lång dag med ganska mycket gnäll gav jag Stisse en high five (och en puss) i dörren för att träffa Jessica. Vi skulle äta ute! Det kändes fåningt lyxigt att gå ut och äta en vardag. Nu låter jag som en riktig småbarnsmorsa och det är jag medveten om. Det är okej. Det är min verklighet just nu och jag trivs. Visst hade det varit nice med höga klackar och nyfrissat hår men den tiden kommer! Jessica och jag pratade oavbrutet i över 2h och bestämde sen att vi skulle ses snart igen! Trevligt sällskap och god mat. Det gjorde mig på gott humör! Tack för det J!
Innan vi gick därifrån fick vi varsin fortune cookie! Sånt gillar jag! Vi öppnade samtidigt och båda gapade stort och tyckte att det som stod stämmde på ett eller annat sätt. Eller den jag fick var väl ungefär tankar jag haft och hoppas ska slå in...

Så här stod det

Jag lever med min stora kärlek och vi har tre fantastiska ungar! Vad mer kan man egentligen önska sig? 
Det ni! Det behåller jag för mig själv! Talar man om slår det inte in, som Jamie brukar säga!
Håll tummarna gott folk!
 

Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa min bok. Sista i triologin "pojken som kallades det". Fruktansvärd historia men grymt gripande böcker.

I morgon är det Sofias änglar igen!


Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0