Snart fyller Stisse och jag år!

Vi fyller 25 och 26! Vem som blir vad lämnar jag osagt =P
Jag vet precis vad jag ska köpa till honom i present. Jag är ganska välplanerad när det kommer till såna saker! Jag är som en guldfisk när det gäller andra "kom-ihåg-saker" men presenter gillar jag! Det minns jag! 

I skrivande stund hör jag skruvdragaren brumma i hallen. Stefan fixar den nya skänken. Tack älskling!
Klockan är 22.37... 
-Man ska hålla sitt lova. Sa en vis man en gång... (Älskade morfar)

Värken i ryggen ha börjat ta sig upp i skuldror och nacke. Jag vet att det är för att jag spänner mej. Massage är förbjudet enligt sjukgymnasten. =(

Inskolningen på nya fsk går sisådär. Stella är färdiginskolad sen länge. Hon mer eller mindre rusar in medan lilla Nikki skriker i panik. Jag tror och hoppas att det är snabbt övergående. Det sistnämnda alltså.  
Jamie har en liten svacka för tillfället. Han är lite irriterad och tjurig. Nervös över den kommande operationen kanske. Mammas lilla pluttis! Den här veckan har vi lite "Jamie vecka". Han har fått en sekretär som vi jobbar på "tillsammans". Han har slipat den och målat på första grundningen. Detta tycker han är vrålkul! Han skulle nog kunna måla om hela hemmet om han fick! När han höll på att måla hördes metallica på hög volym och när jag kom in stod han i bara boxers och strumpor och jobbade! Haha! 
I helgen ska vi ha en Jamie dag! Flickorna ska leka med farmor och Leffe och det känns väldigt mysigt att få lite kvalitetstid med fina James! Krama om och skämma bort lite. Nu när jag mått som jag har mått ett tag, har ju barnen inte haft den mest aktiva mamman kan jag ju erkänna. Det ger mig lite dåligt samvete...
Men jag tar igen det när jag mår bättre! Lovar!

Nä, nu ska jag titta på nya skänken! Kan lägga upp en bild sen! Den är så fiiiin!

Kram T


Kommentarer
Postat av: Anonym

25 och 26???

stämmer nog inte riktigt...

2011-01-28 @ 14:57:11

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0