Vilken dag!

Igår hade Jamie hockeycup! Flickorna hade barnvakt och jag och Stisse spenderade dagen i ishallen! Jag har tagit massor av bilder som jag ska lägga upp här, sen. Ryggen är inte på min sida idag... Jag kan inte sitta tillräckligt länge för att hinna få upp dom så jag tar det när jag har en bättre dag.

Tusen tack Mia, Leffe och Sofie för att ni passade flickorna och böt av varandra så att Stisse och jag fick möjlighet att vara med Jamie hela dagen! Det var jätte roligt! Kallt men ROLIGT!

Värmdö vann alla spelade matcher! Grattis Jamie!


Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0