Vår kamera!

Den är på lagning. Jag hittade kvittot en dag innan garantin gick ut. Hur tur får man ha!?! Dock trist att inte kunna lägga in bilder... Men men...

Igår sov flickorna hos farmor och farfar. Jag och Stisse var bjudna på fest hos Tobbe och Marie. Härlig kväll med god mat, kubb och party! Stort tack för en trevlig kväll!
Som vanligt dagen efter partaj kan jag inte varva ner och har idag tvättat fönster skurat badrum och fejat här hemma. Skönt att ha det gjort när måndagen kommer. Jag tror att mitt beteende beror på att jag gillar red bull vodka. Stisse däremot är tröttare än tröttast och har sovit sen en timme tillbaka. =)

I morgon kommer Jamie hem. Jag har saknat honom massor!




Ta hand om er!
Kram


Kommentarer
Postat av: marie

2011-06-12 @ 21:33:15

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0