Mysfrukost...

med hela familjen är så mysigt!
Dock fick Stisse börja söndagsmorgonen med att rusa upp ur sängen och sära på flickorna. Då slogs dom om ett soffhörn. Livsavgörande för vissa, tröttsamt för andra...

Stella fyller tre snart. Hon önskar sig kläder och skor. Redan. Det är inte bara det som gör att det känns som en tidig tonår. Hennes humör är inte att leka med. Herre gud. Hon satt i godan ro och tittade på Pippi Långstrump medan jag plockade i köket. Jag är klar och smäller igen diskmaskinen. Helt plötsligt blir hon hysterisk. Jag fattar ingenting. Efter ett långt tag lyckas hon hulka fram "Jag ville stoppa i disktabletten!" På den nivån är det.

Nu fortsätter söndagsbestyren här hemma... Det innebär städ och tvätt...


Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0