Tjingeling!

Stefan tittar på tråkhockey på tvn medan jag tålmodigt väntar på att få sätta på min Julia Roberts film.
Jag är inte särskillt sportintresserad, vilket kanske framkommer i ovanstående.
Passar på att uppdattera lite snabbt eftersom jag inte har annat för mig...

Flickorna är sjukisar. Igen. Denna gång är det feber och så förkylt att vi borde bli sponsrade av lambi. Jamieälsklingen är i fjällen med sin pappa och jag LÄNGTAR efter honom!!! Men snart är det måndag och hela familjen är under samma tak!

Systeryster var här idag! Flickorna vart sååå glada att se henne! Hon har ju blivit stor nu. Jobbar och har ett eget liv. Besöken blir då tyvärr inte lika täta men när hon väl är här får hon verkligen odelad uppmärksamhet av oss alla! Bästa Fia! Hon stannade på middag. Eller egentligen fick vi faktiskt hämta hit henne för att hon skulle få i sig lite föda. Bussen hennes kom inte, för den hade kört av vägen! Så Sitsse swischade iväg och hämtade henne! När tjejerna gått och lagt sig tog jag och Sofie en prommis med Molly och snicksnackade bara vi två. Det var mysigt! 
Lilla lillasyster Sofie fyller snart 20! Vart tar tiden vägen? Minns henne som en liten, viljestark tjej som stod på nagelspetsarna framför frysen, spänd som en fiolsträng med ett skrik som kunde skära genom glas. Samma tid varje dag. Hon vart helt galen när att mamma vägrade henne glass innan maten. Detta trots att mamma aldrig gav med sig. Hade någon sagt till mig då, att vi skulle dela allt med varandra, att alla mina framtida barn skulle avguda henne och att hon skulle vara så betydelsefull som hon faktiskt är för hela min familj hade jag nog skrattat. Tänk va mycket som kan hända när liten blir stor!
Vi älskar dig Bästa moster Fia!


Här är Sandra, Sofie, Erica och "lilla" Elin.
Tur att vi inte fastnade i den här åldern hörrni! Jag är himla glad att jag inte var med på bilden! haha!
Datumet på bilden stämmer förstås inte. Jag har tagit kort på ett kort.




Nu är tråkmatchen slut! Wieee!
Nu ska jag krypa ner i soffan med min älskling!
Fredagsmyyyys!



Kram T


Kommentarer
Postat av: moster fia

Åå va fin du är! hahah jag var så himla söt när jag var liten. Jag förstår att du tyckte om mig så mycket som du gjorde ;)

ÄLSKAR ER! <3

2011-03-19 @ 15:30:35
URL: http://lindasofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0