Två bra dagar på raken!

I morse efter jag lämnat barnen gick jag en 2 timmars promenad med lilla Molly. Det var skönt! Det hade inte börjat blåsa så värst då, så solen värmde i ansiktet. Jag mötte mamma och vi promenerade hem till mig och åt frukost. Sen satt vi och pratade om allt och inget. Mysigt. Länge sen det bara var vi två!

Barnen var inte på sitt bästa humör på em. Trötta efter en snart full vecka på förskolan kanske. Dom somnade som två stockar kl.19 och då passade jag på att mysa med Jamie lite. Vi dukade fram fika och spelade mattespel som vi fått från skolan. Det var roligt! Han gick och la sig kl.20 och somnade som en klubbad han med!

I skrivande stund är det tråkhockey på tv igen. Jag behöver införskaffa hörlurar. Komentatorerna och jublet gör mig irriterad. Dessutom tvingar Stisse mig att titta på repriser. "kolla nu älskling, hur fan kan han blåsa av för det där???" -Jo, eftersom att jag är så väldigt insatt i ämnet så förstår jag att du vill ha min åsikt i detta. Eller?
Det är egentligen då jag ska vara förstående och titta fast att jag inte bryr mig. Le och vara söt. Säga att jag inte riktigt vet och fråga om han vill ha något från köket... Jag önskar att jag var den typen av tjej. Men det är jag inte. I will never be that women... Men jag är bra på andra saker! Typ, skratta högt åt mina egna skämt. Det är jag toppenbra på!

Det är dags för lite nya bilder här sart tror jag. Tyvärr har jag inte varit så flitig med kameran som jag brukar. Men någon bild borde jag ha på kameran. Lägger in dom i morgon!




Kram T



Ps. Jag la in en bild på en konstig dress för ganska länge sen. Ifrågasatte vad det var för männsikor som köpte sånna... Med huva som täckte hela ansiktet. Det var ju en Onepiece som är så himla poppis nu! Haha! Jag får helt enkelt erkänna mitt dåliga sinne för trender... Jag är inte inne för ens inne har blivit ute. Som vanligt =)

Älskling, ska vi köpa en varsin???




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0