Slut...

Min kropp känns som om den är fylld av bly. Armarna orkar jag knappt lyfta. Idag tränade jag skiten ur mej, rent ut sagt. Nu när jag är igång undrar jag inte varför i hela friden jag väntat så länge? Det är ju SKÖNT! Det är ju berfriande! Framför allt rensar man huvudet på onödigt skit. Man går där ifrån som en frächare människa både på insidan och utsidan. Tänk att man glömmer så lätt. Jag tränade ju som en tok innan jag osh Stisse träffades... Efter det blev det bara myyys! Haha! 

När barnen kom hem från skola/förskola satte Jamie på en film och Stella kröp in under skrivbordet för att sura över att hon inte fick en bulle. Efter ett tag undrade min mamma som var och hälsade på, vart Stella tog vägen... Hon hittade henne under datorbordet sovandes. Jag väckte henne givetvis direkt men dom få minutrarna gav henne energi att hålla låda till nu. 21.10... Hon har ju legat i sin säng ett bra tag. Ropat till och från för att be om vatten, kissa och för att tala om att pappa minsan har LOVAT henne att vara uppe en pyttestund i kväll och titta på tv. Stisse jobbar över och jag var tvungen att ringa honom och fråga om dom gjort någon deal. Men näe, det hade dom inte. Hon hittade bara på!!! Unge!

Jamie min älskade prins har haft mycket stora saker senaste tiden. I onsdags hittade han och jag en hund som vi fick köra till polisen. Det var lite jobbigt. Jamie ville gärna behålla den. Men det gick ju inte då det faktiskt var någon annans hund. I fredags var det operation. Han var en kämpe. Det gick så fantastiskt bra!
Jag har börjat jobba igen och Jamie njuter av att ha sin lilla mamma i skolan.
(Man ska vara glad så länge han känner så!) 
Nu till det som egentligen känns störst! 
Jamie läser!
Hur bra som helst! Han läser allt och hela tiden! Innan han somnar läser han själv och deppar när det är dags att lägga ifrån sig boken. Han skriver recensioner och sätter betyg på böckerna han plöjer. Han är inne på 3e boken den här veckan!!! Dom är ca 80 sidor långa. Halva sidan bild, halva text. Jag är så STOLT! Han också! Vi alla är så stolta! Han har verkligen kämpat de senaste 2 månaderna och PANG så lossnade det! Äntligen! Fina, duktiga unge!

I morgon är det fredag! Hoppas på fint väder. Helst ända tills på söndag! Det skulle vara skönt att kunna vara ute heeela helgen!



Nu ska jag göra mig en kopp te och njuta av tystnaden!

Kram T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0