Trött!

Har precis tittat på ett avsnitt av Grays på playen. Jag älskar den serien! Tror inte att jag har missat särskillt många avsnitt sen det böjade! =)

Odag har Jamie haft minimaran. Dom kämpade verkligen alla ungarna! Vissa fröknar oxå! Dock inte jag... Kan ju försöka skylla på ett läkarbesök jag hade inbokat direkt efter... Jag hejade på så gått jag kunde!

Här hemma är Stella sjukis. Hon har feber och är förkyld. Fick tyvärr ställa in den planerade lunchen med Linda. Men snart, snart blir det av! Kanske nästa vecka? Dom andra två barnen är iaf pigga som mörtar och jag hoppas att det förblir så. (Vågar knappt säga det men dom har faktiskt hållt sig friska i 7 hela veckor!)

I helgen ska min syster bo här med oss. Sandra. Hennes kille är bortrest så då får vi njuta av hennes sällskap!! Tjejmys och melodifestvalen! Eller kanske inte tjejmys. Stisse ska ju vara med! Melodimys kanske stämmer bättre...

För att återkoppla till rubriken så är jag bara allmänt trött för tillfället. Hela förra veckan hade jag en skitjobbig huvudvärk som inte ville ge sig. jag har ju migrän ibland men den här huvudvärken gick över ögat och upp i pannan... Läkaren jag träffade idag skrev ut ny migrän medicin och om inte den hjälper ska jag kontakta min sjukgymnast igen. När jag väl är där tycker jag att det är bra men det känns så träligt. Har inte riktigt ro i kroppen att ligga där som en nådyna. Funkar ens akupunktur? Jag tyckte det sist jag var där men jag vet inte om det var inbillning. Det känns ju lite som hockus pockus...

Ikväll var vi på middag hos Mia och Leffe. Fia och Fredrik var där oxå! Alltid lika trevligt att träffas! Nicole flörtade stenhårt med Fredrik. Så charmigt! Hon är nästan som kär. Hon vågar inte riktigt titta honom i ögonen men kan ändå inte låta bli. Jag är så glad för mina fina släktingar! Omtänksamma, vänliga och goa! Fina ni! 

Nu ska jag göra mig iordning för natten. 
Ta hand om er! 
Kram T 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0