Stress!

Jag vet att jag inte borde stressa. Det bör ju ingen göra! 
Idag har jag gått på högvarv hela dagen! Överallt och ingenstans.

Jamie är bäst! Fina unge! Han sitter här och smygläser! Gå och lägg dig! Du får inte vara uppe så här sent! Han har varit med en kompis och spelat fotboll. Han var inte hemma för ens 19.40 och sen var han tvungen att duscha eftersom att han var genomsvettig. Nu sitter han här och maskar. Frågar onödiga frågor och bara är allmänt söt... 

Stisse är så go. Jag har hittat en barnstol på facebook´s "köp och sälj" och tjejen som sålde den var bara hemma ikväll och på fredag kväll. Trots kort varsel, långt avstånd och sen kväll så hoppar han in i bilen och åker. Tack älskling!

Estelle och Nicole har varit tjurskalliga nästan hela eftermiddagen. Lagom tills att dom ska i säng blir dom trevliga. Så brukar det vara. Konstigt. Precis som om dom känner det på sig!

Nu ska jag duka fram fika till min darling.


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0