Toppendag!

Jag och Marie har stått på Siggesta loppisen hela dagen. Jag fick faktiskt allt utom 2 saker sålda! Så himla skönt! Nu har vi (äntligen) plats i förrådet igen!
Självklart gjorde jag några fynd oxå! Lite färre än vanligt faktiskt men det var inte lika många stånd nu som det var i sommras. Det blev iaf en fin glas skål och tre tröjor!

Jag tror att jag ska lösenordsskydda bloggen. Lite sent påtänkt men jag har mina skäl. Sen får dom som jag känner gärna lösenordet! Synd att det inte går att låsa vissa inlägg. Det hade passat mig bättre.

Nog för idag. Nu ska jag lägga upp lite saker på Tradera!

Kram T


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej!



Du kan lösenskydda enstaka inlägg på bloggplatsen.se

tror man kan flytta blogg emellan men är inte säker. Länka kan man ju annars alltid göra men trisst kanske o byta blogg.



Jag läser din blogg ibland men jag är otroligt dålig på att kommentera. :(



Härligt att ni har det så bra, kul att läsa! Kan inte fatta att Stela redan är 3, tyckte inte alls det va längesen hon föddes. Elin har blivit 10 veckor nu och jag tyckte jag nyss plussa. Jaja, ville bara skicka en rad.=)



Ha det gott! Hälsa familjen.



KRAM!

2011-09-22 @ 23:49:42
URL: http://denrosafriheten.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0