Det är mycket nu!

Jag jobbar för fullt och trivs sjukt bra just nu! För Jamie är det fullt upp. Han har nationella prov och spelar bandy så fort han har möjlighet! Han och stisse spenderar kvällarna med deras gemensamma intresse, att åka skateboard! Estelle har fyllt 4år! Hjälp vad tiden går fort! Vad hände! Hon leker med bokstäver och har skrivit sitt eget namn, mamma och Nicole! Stanna tiden! Nicole, familjens solstråle! Hon e precis som hon alltid varit. Lätt till skratt och full med bus! Mina gullungar!

Jag och Stisse smider planer. Stora planer. Jag måste hålla dom hemliga ett tag till tyvärr... Vi får se hur det går! Fortsättning följer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0