Det förra inlägget...

Skulle blivit publicerat i lördags men något gick inte som det skulle.

Vi har spenderat helgen med våra fina grannar och idag var vi hos farmor och Leffe och grillade! Det var sjukt gott! Jag åt lchf såklart men helt ärligt saknade kg inte ens potatisen! Enda gången jag hittills tycker att det är jobbigt är på kvällarna då jag vanligen frossar i godis. Vädret idag förresten! Nästan som sommar! Ljuvligt!

Igår fick jag ett otroligt sug efter... Jag vet inte vad. Hela kroppen ville ha något som jag inte kunde komma på. Jag tänkte till och med ta en cigg! Jag som slutade röka i november!!! Jag åt lite för mkt av den 70%iga chokladkakan och mådde sjuuuuukt illa efter. Aldrig mer!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0