Idag...

Idag har Nicole mått lite bättre! Hon har ätit mer, lekt, kört en och annan spontandans och det utan att sova på hela dagen. Men... Hon somnade som en stock i soffan 18.15. Med alla kläderna på... Men efter 3 penicillinkurer inom loppet av 2 månader blir man nog lite sliten. Stackars våran skrutta! I helgen ska vi vitaminboosta med massor av frukt och bär! Nu får det vara nog med sjukdomar för i år. Enligt mig har vi fått vår beskärda del för länge sen...

Strikt lchf i hela 4 dagar. Ännu känns det okej. Det jag suktar efter är färskt, ljust bröd och att trycka i mig godis. Men det är ändå helt okej. Lchf handlade här om dagen och har köpt en del snacks. Färska hallon, para nötter, blomkål. Sånt kan jag äta på kvällen om jag blir sugen. Än så länge har det gått bra. Jag har slutat med socker i tet. Det trodde jag skulle bli jobbigt, men det är helt okej utan faktiskt!
Jag känner mig inte lila uppblåst längre. Ni vet så där som man blir efter halva dagen. När man kikar i spegeln på morgonen kan man se helt okej ut. Men efter lunch är man liksom inte lika hot längre. Nu e jag lika "hot" hela dagen. :)
Dags att sova lite. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0