Jag glömmer!

Igår var ju kalaset! Jag glömde fota! Stisse igår var jag på me&I träff och tjejmiddag. Jag glömde fota!
Hur som helst, inför kalaset stressade jag som en galning. Jag fick åka och handla på morgonen. Strössel. Sen upptäckte jag en ny svaghet hos mig själv. Ju mer jag gick runt och letade presenter till Estelle... Så började jag tycka synd om dom andra två... För att dom inte skulle få några presenter eller uppmärksamhet idag... Så i ett svagt ögonblick köpte jag en varsin present till Jamie och Nicole oxå. Det är sååå emot det jag egentligen tycker att man ska göra. Att lära barnen att uppmärksamma andra utan att få ut något utav det själva känns viktigt. Men igår gick jag emot det. Jamie fick en talbok och ett nytt lås till sin cykel. Nicole fick en fin cykelkorg. Självaste födelsedagsbarnet fick en sminkdocka, en väv, ett par sandaler och en klänning. Sen fick hon väldigt många fina saker av sina gäster. Ingen nämnd, ingen glömd. Men det var en lycklig tjej Stisse nattade igår kväll! Själv gick jag vidare på en Me&i träff hos grannen. Den som visade kläderna var Liza, min vänner och kollega. Jag hade tidigare varit hemma hos henne och kikat lite på kollektionen och kände att inget var direkt i min smak. Men oj så fel jag hade! Lite fattigare idag än igår...
Middagen hos grannen Marie var fantastisk! Man fick välja på soppa eller Västerbottenpaj. Jag valde pajen. Den var supergod! Måste få receptet!

Nu blev inlägget alldeles för långt! På återseende! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0