Seg dag.

Idag har jag inte gjort många knop. Stisse har varit den som har hängt med barnen och fixat middag osv. Själv har jag legat på soffan och bara varit. Igår var jag i gång från tidig morgon till sen natt. MEN! Jag tog en pw på 4,6km. Molly var med så det tog liiiite för lång tid. Men jag var svettig när jag kom hem och jag tog mig ut iallafall! Efter det badade jag chicksen medan Stisse läste med Jamie. Jamie har ju fått diagnosen dyslexi och har lite kämpigt med läsningen. Men han kämpar på! Heja dig Jamie!! Nu orkar jag inte skriva mer! Tjingtjong!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1393261/images/2012/pic_199577389.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0