Jag kan inte sooooova!

Trots väldigt lite sömn natten mellan fre-lör ligger jag här och stirrar i taket... Mina två äldsta har invarderat vår säng och jag tackar gudarna att Stisse somnade på soffan just ikväll. Jamie sover ju aldrig i vår säng egentligen men just ikväll behövdes det. Han var så uppspelt över en sak han ska göra i morgon att han inte kunde somna. Under förmiddagen var jag hos en granne och fixade bröllopsfrisyr på hennes hår. Hon vart så fin! Marie la smink och sen på med klänningen och hon såg ut som en prinsessa! Hoppas att deras dag varit perfekt!! Nu ska jag försöka sova!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0