Kalas och träning!

Elin har verkligen blivit stor. Hon är längre än mig... Men det har hon i och för sig varit sen hon var 13 eller nått... Det var trevligt att träffa alla. Speciellt Sara å alla hennes ungar. Goungar! Väl hemma igen var det dags att ta itu med träningen igen. Jag har haft ont i benhinnorna igen så jag har tagit det lugnt ett tag. Jag har köpt en pulsklocka! Man förbränner tydligen mest när man ha 60-70% av sin maxpuls under träningspasset. Den pulsen uppnådde jag när jag power gick. Känns konstigt att jag förbränner mer när jag gör något som är lättare än fet jag brukar göra. Men men... Jag ska ge det ett tag så får vi se. Det är okej för benhinnorna iallafall. Efter det körde jag 40 minuter styrka. Känns så jäkla bra! Jag och Stisse har bestämt oss för att ta bilder den 1a varje månad för att kunna se utvecklingen. Jag tig bilder vid ett tillfälle när jag började träna men det var så ångestladdat och jobbigt så jag har inte gjort om det. För ens idag. Jag ser skillnad så det kändes mer okej än det gjorde då. Nu kör vi! Just det! Jag måste lägga upp en bild på mitt näst yngsta kusonbarn när hon trixar med deras hund! Sitt fint säger hon å då gör han så här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0