Shit va sliten jag är...

Igårkväll fick Nicole feber och hon har varit ledsen och yrat till och från hela natten. Pluttan! Klockan ringde 06. Bara att kliva upp och gå till jobbet. Väl där var det lugnt. Tröttheten var som bortblåst och jag hade en kul dag precis som alltid. Med mina fina kollegor är det svårt att ha något annat!

Till middag blev det köttbullar som flickorna hjälpte till att rulla, potatis, hemgjord gräddsås och lingonsylt. Men här börjar tröttheten kännas.. Tänker att mamma scans kanske duger till vardags ändå....
När barnen äter som galningar tar jag tillbaka den tanken. Det är helt klart värt den extra tid det tar när man ser hur dom mumsar i sig tills det nästan kommer köttbullar ut öronen på dom!

Nu tittas det på Robinson! Jamie älskar det! Hela veckan har vi haft Robinsonmys med Jamie. Men idag är tjejerna uppe. Nicole+Alvedon= speedy gonzaes!

Nu sitter jag i soffan och ögonlocken är tuuuunga! Hur ska jag palla att få dom i bingen!?!?!

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0