Söndag...

Helgen svischade förbi och nu är det plötsligt söndag.

I fredags var jag på Me&I party hos Liza! Säsongens kläder var himla fina! Jag köpte två tröjor till mig själv och tänker köpa mer när jag har min egen träff. Liza hade gjort goda pajer och en fantastisk efterrätt! Det var väldigt trevligt och jag var inte hemma för ens 01.30. Jag som är så mörkrädd cyklade det fortaste jag kunde. Nu är sommaren snart över, det var bäckmörkt!

Igår var jag hemma hos Sara och firade Embla som fyllt 10. Tiden går gräsligt fort. Snart är det Jamies tur att bli tvåsiffrigt!

Idag är det söndagsstädning här hemma. Det tar emot men det är skönt när det är klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0