Söta ungar och våfflor!

Igår hann jag ju knappt träffa mina tjejer eftersom att det var middag på hellasgården. Så i morse när Nicole vaknade och jag stod i hallen fullt påklädd för att gå till jobbet sa hon med glad röst -Å! Kom du hem nuuuu!
Jag kände väldigt lite lust att gå till jobbet just då...
Jag pussade henne en miljon gånger innan jag gick!

På jobbet gick tiden fort! Vips så var arbetsdagen slut och jag vart hämtad av mina pluttisar och Stisse. Hem till svärföräldrarna och äta våfflor. Värsta syndardagen! Pastasallad till lunch och våfflor till middag. Jag har tappat lusten till träning och diet-tänk de senaste veckorna. Fan. Jag som var så bra och kände att jag var om fire för ett tag sen. Jag måste ta fram hat-shortsen och inse att jag måste hålla diet och träningaschema. Sist jag prövade fick jag upp dom helt men jag får inte igen dom... Men det är ganska grymt med tanke på att dom bara gick upp till ovansidan av knät för 3 månader sen!


Jag måste hitta en ny frissa! Min bästaste frissa har slutat och jag vet inte alls vem jag ska vända mig till nu... Fotografering på jobbet snart. Då vill jag ju vara fin i håret! Man måste ju göra det bästa av det man har :)


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0