Det gick ju hur bra som helst!

Hon frågade en enda gång om hon fick titta på tv och när hon fick ett nej bad hon om att jag skulle läsa istället! Jomenvisstkanjagdet!! Vi är inte världens bästa föräldrar men vi försöker att vara så konsekventa vi kan och orkar. När vi sagt nej håller vi allt som oftast det nejet (Stisse är mycket bättre än mig på det). Men när man inte orkar ta en fight blir det att man tillåter saker som man kanske inte tycker är toppen. Tex. Båda tjejerna somnar i sina egna sängar men kommer sen ca ett år tillbaka till våran säng nästan varenda natt. För stisse är det inte ett problem. Han kan stå och sova under en jordbävning. Efter dom kommit till oss sover jag knappt alls. Det blir varmt och trångt och dom förföljer mig! Jag har försökt byta till fotändan, då kommer dom dit. Jag har försökt byta till deras sängar, då kommer dom dit.... Men jag är för trött och lat för att göra något åt det! Ibland blir jag galen. Men jag är nog inte den enda föräldern som sliter sitt hår av trötthet i bland. Det roliga är att Stefan nästintill är totalt oförstående när det kommer ett trötthetsutbrott. Han sover ju som en baby! :) Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0