Kämparglöd...

Den finns där. Jag kämpar på! Men jag kan inte säga att det är lätt alla dagar. Ibland suger det att vara duktig. Stefan stöttar och berömmer och det ger mig styrkan att kämpa lite till. Min kropp har förändrats sen jag började träna. Jag orkar mer. Min kropp är smidigare. Jag är piggare. Gladare! Löpningen har blivit något jag längtar efter. Igår var Stisse iväg hela dagen och kvällen å när han kom hem stod jag redo i träningsoutfit. jag längtade ut! Idag kommer Jamie hem. Jag har längtat som en galning! Det har vi alla! Estelle sa igår -När Jamie kommer hem ska jag krama honom först! Men som mamma har man vissa rättigheter tror jag... Jag tror att första kramen är min... :) Nu ska jag planera middag. Vi får lite besök! Kram (på bilden ser ni våran plutt på äventyr)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0