Mår illa!

Middagsbjudning med Noelia och hennes fina familj. Hennes tjejer är ju sååå goa! Nästan så jag kan äta upp dom! Jag kunde för övrigt inte hålla fingrarna i styr och det blev en bit baguette och sen ett par karameller till fikat. Nu mår jag illa och jag tror det är pga allt socker. Noelia påpekade att jag såg annorlunda ut vilket kändes bra. Att förändringen som jag känner på insidan syns utifrån känns jätte, jätte bra! Jag ser centimetrarna bli färre på måttbandet men känner mig inte så mkt smalare. Jag tror att jag bryr mig om siffrorna på vågen mer än jag vill erkänna. Jamie är hemma igen och familjen är hel. Det känns skönt i mammahjärtat när alla är här. Mina fina tre... Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0