Skogen!

Efter en förmiddag av lite städning och mycket slappande gick vi till vår skog och plockade blåbär och vildhallon! Det var massor av mygg som festade loss på oss men vi höll ut och plockade tills vi ansåg att det räckte till en paj. Nicole la inte många bär i påsen och blir därför utan paj... Jamie är på tynningö och badar med en kompis och hans familj. Han ringde hem och bad mig mmsa en bild på när vi åkte fritt fall. Han e gaaaanska stolt! Med all rätt. Det är en vidrig upplevelse om man frågar mig. När jag åker, blundar jag och är tyst hela vägen upp. På vägen ner blundar jag också. Men då kommer oxå ett avgrundsvrål som får hela Grönan att tystna. Ett vrål av dödsångest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0