Slappardag!

Jag började morgonen med 40 minuters pw + 30 minuters styrketräning. Jag har benhinneinflamation igen så jag får lugna mig med löpningen ett tag igen. Skittråkigt! Men det är bara att gilla läget. Efter styrkepasset var armarna sjuuuukt tunga. Jag var så slut att det var jobbigt att tvätta håret! Efter det kunde jag med gott samvete ägna ett par timmar på soffan. Vi har varit iväg nästan alla dagar på semestern så barnen njöt av att bygga kojor och leka med sina leksaker. Men när Stefan åkte iväg för att uppleva sin födelsedagspresent, en helikoptertur över Sthlm, tog jag barnen på en promenix till videobutiken och hyrde filmer. Vi får se om dom e nått å se! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0