Bilder och mått

Kommer jag inte att bjuda på här. Det skulle vara så fruktansvärt förnedrande. Stisse hjälpte mig med fotografering och mätning ikväll och efter det grät jag en skvätt i smyg. Jag mätte mig själv den 17/4 och om man jämför med kvällens mått har jag minskat 9,5cm i midjan. Vilket känns som ett dåligt skämt efter jag har sett bilderna. Jag trivs inte som jag ser ut. Jag har aldrig behövt tänka på vikten eller på vad jag stoppat i mig... Pga olika orsaker har jag gått upp 12kg på ett år. 12kg!! Det är en hel Nicole! Nu ska jag torka tårarna, ladda om och sen hårdköra. Om en månad ska jag måtta och fota igen. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din kommentar gör det roligare att blogga! Kommentera mera!
Glöm inte lägga till mig på bloglovin
Follow minatre

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0